piątek, 28 lipca 2017

BOURJOIS Healthy Mix

     Niedawno wspomniałam, że od dłuższego czasu trzymam się moich sprawdzonych podkładów. Jednym z nich jest przedstawiony dzisiaj Bourjois Healthy Mix. Mimo iż w chwili obecnej nie posiadam wszystkich ulubieńców, to wspomnieć mogę, że często wracam do podkładów Estee Lauder Double Wear oraz Lancome Teint Miracle, które jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Healthy Mix, można by rzec, jest tańszym odpowiednikiem właśnie Teint Miracle, który w swojej strukturze, jest bardzo podobny. A za co lubię Bourjois Healthy Mix..?  


  • główną zaletą tego podkładu jest to, że praktycznie jest niewidoczny na twarzy, oczywiście, pod warunkiem, że dobierzemy sobie odpowiedni kolor do naszej cery,
  • dobrze się rozprowadza, nie robiąc przy tym maski ta twarzy,
  • jest lekki, idealnie sprawdza się latem, 
  • delikatnie rozświetla i nawilża twarz, moim zdaniem lepiej sprawdzi się u osób z cerą sucha i mieszaną,
  • długo się utrzymuje, dobrze kryje, 
  • nie zapycha porów,
  • ma piękny zapach, co dla mnie jest bardzo ważne- jednak kosmetyk, który nakładamy na całą twarz, na cały dzień nie powinien nam przeszkadzać,
  • ma solidne, szklane opakowanie z pompką,
  • duży wybór kolorów,
  • przystępna cena, w sklepie internetowy można go dostać za ok. 35 zł. 




     Podsumowując, to świetny, lekki i nawilżający podkład o cudownym zapachu, który w ogóle nie kojarzy się z podkładem- a raczej z kremem. Praktycznie niewidoczny, a jednak maskuje i ujednolica naszą cerę. :)  



~~Lila~~



8 komentarzy:

  1. Mam go w dwóch kolorach i wracam od lat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima pewnie ja też kupię jaśniejszy kolor. :-)

      Usuń
  2. Ja go jeszcze nie miałam, ale kupię go jak zużyje to co mam :D Teraz używam Catrice Liquid Coverage i kończę L'Oreal True Match :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię ten podkład, Chętnie jeszcze do niego wrócę😁

    OdpowiedzUsuń
  4. O to polecam spróbować, ostrzegam- uzależnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię go no i ten zapach:) Obłędny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś sprawdzałam testery i coś nie do końca mi w nim pasowało.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...