wtorek, 25 lipca 2017

Pomadki Celia

    Czy ktoś jeszcze pamięta szminki Celii? Kilka lat temu miały swoje 5 minut sławy, ale potem znów straciły na popularności. Dlaczego tak się dzieje? Pewnie nie wytrzymują dużej konkurencji. Ja jestem im wierna, nie tylko za jakość, ale i za to, że jest to produkt polski. 


      Celia to jedna z najstarszych firm kosmetycznych w Polsce, która powstała w 1959 roku. Pamiętam jak kiedyś znalazłam stare gazety z lat 60, w których licznie widniały reklamy tej firmy. Podoba mi się, że ich piękne, kobiece logo w kształcie kamei, nie zmieniło się od lat.  

    
       Zgodzę się z licznymi opiniami na temat tych szminek, że bywają nietrwałe i co gorsza nie wytrzymują latem wysokich temperatur, po prostu się rozpływając. Mi również się to przytrafiło. Odkryłam jednak, że nie dotyczy to wszystkich kolorów. Prezentowane przeze mnie odcienie, są dużo mocniejsze i trzymają się naprawdę długo. Nie wiem od czego to zależy, ale czasem bywa tak samo z cieniami różnych firm- jedne trzymają się lepiej, a inne gorzej, mimo tej samej linii produkcji. 


   
       Tutaj założeniem producenta był delikatny efekt pomadki i błyszczyka w jednym, dlatego z góry nie można oczekiwać cudów. Są jednak makijaże, do których pasują wyłącznie tego typu pomadki. Za cenę 10 zł. mamy przyjemną, subtelną szminkę o pięknym zapachu, w solidnym i eleganckim opakowaniu, która spokojnie może się równać z droższymi odpowiednikami, takimi jak Bourjois czy NYX.       




~~Lila~~


5 komentarzy:

  1. Oba kolory piękne i w obu dobrze bym się czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki, ale osobiście ich nie znam :>.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...